var det sjappt nog för dig eller? xD

hahah, humor på hög nivå :D


Reportern: I skidspåren är ni ju bittra rivaler, men ni reser ju också väldig mycket tillsammans, är det lite så att ni blir kompisar utanför spåren?
Petter: Jo, utanför spåren är Marcus mitt.. Vi är jättebra vänner.
Marcus: Ja, det är riktigt, riktigt roligt.
R: Men Petter, om du skulle tappa mot Hellner på målsträckan, går inte det ut över vänskapen?
P: Jo, det är klart. Det känns ju inge kul att förlora men jag unnar Marcus att vinna för om jag förlorar så har jag ju min tjej som jag kan trösta mig med. Marcus har ju inte hittat nån tjej så det är mest synd om honom...
M: Jo, jag unnar ju Petter att vinna också för att när jag förlorar kan jag ju alltid gå ut på stan och plocka vilken tjej jag vill ha då, som kan trösta mig. Petter har ju alltid samma tråkiga tjej varje gång.
R: Jo, detta vittnar ju om en riktig stor sportsanda, är det som att ni nästan beundrar varandra eller?
P: Ja, ja. Det här ju härligt att se att en kille som kanske inte är det skarpaste kniven i lådan, som Marcus, att han klarar av att åka själv till loppen, och komma i rätt tid o..
M: Ja, jag tycker det är kul att Petter inte tar så hårt på den norska jantelagen, han törs sticka ut och vara lite kaxig och cool, å ja han kan ju vara riktigt jävla odräglig faktiskt..
P: Ja, det är ju värre då att Marcus orkar bry sig att konkurrera mot mig, när jag visat gång på gång att han inte är snabb nog för mig!!
M: Är det här snabbt nog för dig eller?
R: Härlig brödrakärlerk i studion, lite vännskaplig...

hahah suger på norska men men ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0