2010

10 st ”Årets”:
…låt:
Hard Fi - Living For The Weekend(släppt -08)/Pendulum - Watercolour (släppt -10)
…film: The Last Song, tror jag faktiskt det får bli-- 
…tv-serie: NCIS<3
…dryck: Schweppes Lemon Fusion
…mat: Grillat!
…efterrätt: Nånting (vet inte vad det heter) med kladdkaka
…sajt: Facebook
…spel: F1 2010
…sportikon: Sebastian Vettel
…naturkatastrof: Vulkanen på Island

10 st ”Årets personliga höjdpunkter”:
…semester: Vindsurfingen på Öland
…fest: hm, don't know
…vuxenpoäng: Lekte våga fråga i slutet av året och mailade och ringde runt till alla möjliga.. & just de ja, stog en hel helg med Rogers kamera, i spöregn 2 av 3 dagar ;)
…inköp: Svendsen tröjan<3
…besök: Hos Mi<3
…kändismöte: Helena Lundbäck & Roberto Cristofolleti, när jag mötte Jan Svanlund i dörren på SHS, sett Nicklas Wiberg på traktorgräsklippare xD
…bedrift: att jag började ta tag i mig själv
…nya upplevelse: Ackredetering till Stockholm Horse Show
…utsikt: Solnedgång över Kalmar när det är klar sikt.
…bästa: hände alldels för mycket bra för att välja ;)

10 st ”Hästrelaterade, årets”:
…häst: Abbervail Van Het Dingeshof<3
…ponny:  Pinto, såklart<3
…nykomling: ?
…upplevelse:
Globen!
…placering: Trot eller ej, men när jag kom femma på Timrå, när jag hittade ett bra flyt trots att underlaget släppte..
…markkänning: När jag gick omkull med Pinto på björneträningen
…nya erfarenhet: Hur mycket bättre det går när man blivit tillknakad i ryggen så man inte är låst som ett kassaskåp..
…bottennapp: vet inte
...tränare: Gunilla Nylander
…filmklipp: hm, vet faktiskt inte....

8 st ”Sportshändelser, årets”:
...bästa: När Vettel gick i mål som den yngsta segraren någonsin i Formel 1.
...sämsta: det blir tre av helt olika anledningar: Nodar Kumaritashvili, jag mår fortfarande illa när jag tänker på den där kraschen & så anklagar IOK honom! När först Webber kraschar och Vettel motor ger upp när han leder i Sydkorea, gjorde ont i hjärtat att se Adrian Newey. När Ferrari betämmer sig för att ge Alonso Massas första plats i Tyskland, det var precis på dagen Massas hemska olycks i Ungern som kunde han dödat honom..
...chock: Nico Hülkenbergs pole i Brazilen, Emma Greens EM-silver
...nya favorit: Alltså Petter Northug är jäkligt mycket ödmjukare & roligare än vad som kommer fram i aftonbladet... Marcus Hellner är också sjukt bra..
...tvkanal: SVT!
...skönaste comeback: återkommer
...roligaste:
 återkommer
...hjärtvärmande:
Att Anders Södergren fick ett OS-Guld!

Årets bilder kommer sen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0