en dag äldre än i går, men helt plötsligt är jag sjutton...

men tja :D
Happy birthday to me idag då :D Sjutton år, gud så gammal man har blivit.. hihi :D
Fick mitt F1 spel (fast jag har spelat det ett tag, kunde inte vänta längre ;D), some money, presentkort av carro :D<3 Och Life, SEASON 2 :DDDD
Den har inte ens visats på tv än, men jag har den!

Sen har vi tjockat extremt mycket på skolan idag, åt macka & chokladboll som carro bjöd på och sen två våfflor och en bit glasstårta! Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram var det ja ;D

På lördag åker jag och Roger till Stockholm och spenderar söndagen i Globen, ska bli extremt kul. Helgen efter blir det nog Östersund. Har suttit och försök ta reda på när träningarna är på tisdagen, men ingen verkar veta, inte ens dom som ska träna ;D Hah, har suttit och mejlat med världens bästa skidskytts pappa bla, man får det inte bättre än man gör sig vetu :D
Funderar på om det är värt att ringa Norges landslagstränare, har lite svårt att förstå norska när jag inte ser personen..
Aja, no matter what, jag kommer ha grymt kul de närmaste veckorna, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0