you mean more to me than any colour i can see..

hann inte skriva igår så ta det idag ist ;D

Banhoppningsträning på 90&1m stog på schemat.
Supernervös var jag, av nån konstig anledning, kunde knappt äta..Det var länge sen jag var så nervös.
Iaf, framhoppning i tältet med snöras.. Tur att han inte bryr sig :')<3 Kändes jättebra och han låg jättefint på alla hinder, sjukt skön känsla efter ca 4 veckor där jag bara kommit fel, fel och ännu mera fel.
Inne på banan var det full fart som gällde, iaf om han hade fått bestämma. Kom lite långt ifrån några stycken, men inget farligt så 0+0 blev det i 90n.
I 1m vart jag nervös igen, det är faktiskt ganska högt ;) Men jag hade inte behövt oroa mig, gick lika klockrent - om inte bättre i 1m. Känsla i grunden går inte att beskriva med ord..! :D<3
Hoppade omhoppningen, även om jag nog inte skulle ha gjort det eftersom han var så fin. Fick inte riktigt samma flyt och kom in i korsgalopp på ett hinder och vips ramlade en bom ner.. Men är grymt nöjd iaf :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0